söndag 4 oktober 2009

dålig humor

Gissa vad jag har gjort idag!?
Jag har skrivit ett breakup-letter åt lillasyster för att hon dissade mig för sina vänner tidigare idag. Jag vet inte om hon har läst det ännu, men jag krävde iaf några miljoner (tror jag, kunde inte ens läsa talet jag skrev) för att jag inte skulle säga upp kontakten med henne, och hotade henne dessutom med att köpa en ny favorit om hon inte skärper sig.
Jag förstår mig inte på min så kallade söndagshumor. Förra söndagen skrev jag på pappas dator i brist på annat att göra, tänkte inte ens på vad eller att jag skrev, men sen när jag läste igenom hade jag tydligen skrivit ett brev åt presidenten (Obama), där jag krävde en plastikoperation och stora delar av världen. Hmm, vad är logiken i det?
Aja, jag tycker att det är roligt. ibland. tror jag.
Nu är det godnatt.

1 kommentar: