onsdag 21 oktober 2009

fortfarande tråk

Höjdpunkten idag var när jag var i biltvätten med Joachim da bitch och hans svinsvenska bil. Det var tufft.
Annars har jag bara suttit hemma och kollat massa tv-serier och haft det trevligt. Och kommit fram till att jag inte borde kolla The Hills, jag blir bara sur på att alla (seriöst, alla!) kvinnor ser så perfekta ut. Jag gör undermedvetet upp planer på att svälta mig då jag ser det. Det är störande!
Hmm, det var väl det för idag, tråkig som jag är. skola imorgon!

sådär fräsch är jag klockan nästan ett på natten.

2 kommentarer:

  1. hahah jag tycker precis samma om the hills, ändå kolla jag alla säsonger till slut!
    undrar om det har börjat någon ny säsong!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, man måst ju nog se ändå.
    Ja tror sjätte säsongen håller på nu, men tydligen ha nå random blondin tagi Lauries plats!? Ja ha kanske int hängt med så bra på senast tiden.

    SvaraRadera