fredag 20 november 2009

äntligen fredag! skulle storstäda här och sedan tända stearinljus och korka vinet, men jag fuskade och tog ett glas fastän delar av huset ännu ser ut som bombnedslag. ska nog vara med paulina (jag tror jag ska byta smeknamn åt henne helt och hållet, kärro är numera paulina på heltid. yes!) idag tror jag, och kolla idol. imorgon vet jag inte ännu vad som händer. men det lär väl synas. NU ska jag slita mig från dtorn och börja stääääda.
försökte mig på vad man väl kallar outfit-bilder, och det gick inte speciellt bra med webcammen. efter tusen misslyckade sånhäna bilder...

...kom jag på att man kan vända webcammen sådär, men då orkade jag inte ens föröka längre.

2 kommentarer:

  1. tänker int tala me dig nåmer om du kallar mig såna öknamn! :O :D / int paulina

    SvaraRadera
  2. Paulina Peltomaa! De står mellan Paulina, Peltomaa eller Paulina Peltomaa, du kan faktiskt få vara med och bestäm :)

    SvaraRadera