fredag 19 februari 2010

Men det här går ju för bra. Jag har spenderat halva min lediga/barnfria dag med att städa, och när allt glänser och är helt perfekt slänger lillasyster teven i golvet. Min första tanke när jag såg det var "shit, tänk om yoko, yakamoko och toto slipper ut nu?", men sen kom verkligheten emot och allt jag då kunde tänka var "perfekt, nu kommer alla gå om allt som glänser och raka vägen till vardagsrummet för att skälla ut mig". Nu är det bara katastrof, inget annat.
Ska i varje fall slänga ihop kvällsmål till Cookie, stackarn är ju vettskrämd.

4 kommentarer:

  1. Vad har hänt med den Ida jag kände som liten?? :/

    SvaraRadera
  2. kanske verkligheten kom emot och hon växt upp, vad vet jag.

    SvaraRadera
  3. För tillfälle. eller pojka har ju nog en tv men di har xbox å så. ja. :D

    SvaraRadera