måndag 28 september 2009

Knärrar

Jag bara knärrar idag, är irriterad och vet inte ens varför.
Och så är det ju typ -40 grader här hemma så jag är närapå att frysa ihjäl. Men jag tror de har fixat det idag så kanske jag klarar mig. Hoppas jag.
Jag skulle inte ha lust att klaga ännu mera, men jag tänker ändå göra det. Fick bara fem timmars sömn inatt så jag är helt sliten nu. Kanske man skulle sova, pikilite bara, en timme eller så.
Ja, nånting roligt då. Det är inte speciellt länge kvar till December nu, yeey!
Haha ja, jag och Ida gick till SKV (mäklarbyrå med hyreslägenheter) idag, men vi stod bara innanför dörren ungefär tio sekunder och stirrade rakt framåt och visste inte vartåt vi skulle gå, så vi gick och kollade skor istället. Kör nog på det där med annonsen så jag slipper pinsamheter. DÄR var ett till exempel på "grejen med mig" som jag skrev om för en stund sedan. haha.
nu drar jag. blir antingen tv eller sängen nu en stund.

KOLLA vad tjock tröja, och ändå fryser jag. det är usligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar