måndag 28 september 2009

mörker

Hur kan man inte vara rädd för mörkret?
Allt jag ser när jag är ut och röker mitt i natten är trappan, inget mera. Och den syns inte ens speciellt bra.
Tänk bara, den där feta, blodiga kärringen ur REC som klöser och biter skulle hur bra som helst kunna sitta bredvid mig utan att jag ens skulle se henne (Eller hon i slutet av den filmen! Inte "hon", det!). Och jag är säker på att hon/det gör det varje gång det är mörkt också. Hon/det, Chucky, Halloween-killen, zombier, monster och allt möjligt. Det är äckligt. Och det är ju klart att jag skulle kunna ha på lampan där ute, men då ser jag bara typ två meter längre fram medan precis alla andra ser mig.
Nog om det kanske. Klockan är tolv nu så jag borde väl gå och sova.
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hur kan man vara rädd för nating man int sir?

    SvaraRadera
  2. No ser man ju mörkret, de e ju enda man ser. å ja förklara ju i dehär inlägge varför ja e rädd de å. de e hemskt.

    SvaraRadera