onsdag 5 januari 2011

Nu ska ni få ett exempel på min positivitet (ja, så heter det säkert)!
Jag hade en skitskoj kväll igår. Mötte upp Ida som jag av ett flertal anledningar inte har haft någon chans att catcha upp med på hur länge som helst. Vi började med djupa konversationer om livet vid Koti Pizza och begav oss sedan till Netti där vi skålade för julen och nyåret med varsin två euros öl. Där satt vi en stund och bara fortsatte catcha upp tills vi fick sällskap av Mela, som hårt briljerade i biljard och sedan utbyttes mot Jocki.
Något helt speciellt hände väl inte, men jag hade som sagt skitskoj.
Nu inväntar jag Mela. Vad vi hittar på sen lär väl synas sen.
Det här var kanske mitt livs mest onödiga uppdatering.
Toodle-fucking-oo (jag saknar Sopranos).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar