onsdag 5 januari 2011

The Walking Dead, Really?

Ett väl omtalat ämne den senaste tiden har varit "den nya zombie tv-serien" The Walking Dead, och inte ett ord av vad folk har talat har varit dåligt. Så trots det faktum att den handlar om ett helt omöjligt scenario där döda, grymtande människor med deformerade ansikten har som enda instinkt att äta upp mänskligheten, så tänkte jag ge tv-serien ett försök.
Försökte vara så objektiv som möjligt när jag satte på det första, över 60 minuter långa, avsnittet, men jag hatade det hårt. Kunde inte förmå mig att ge upp, så jag kollade det andra inte lika långa avsnittet, och hatade det med. Ni fattar.
Nu är jag inne på femte avsnittet och jag vet inte varför.

Jag borde bara acceptera det faktum att det inte är för mig.
(Men jag ser ändå inte the beauty i tv-serien; den är ju inte bra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar