måndag 18 april 2011

on and poppin'

Måndag, underbara måndag. Jag anlände till staden med Felicia idag, tio minuter före vårat arbetsskift kickstartade dagen på riktigt. Kom hem till lägenheten nio och har sedan dess bara kockat och promenerat. Och planerat.
Imorgon är, förutom kvällsskiftet från fyra till nio, helt öppet för planering. Jag tror jag kommer tillägna åtminstone halva dagen åt träning. På onsdag ordnas det nämligen förhoppningsvis Rock the Disco igen, och på torsdag är det Fashion Night @ Fontana. Så denna vecka ser jag fram emot.
Om jag åker hem till helgen eller icke står ännu oklart. Det är ju visserligen ledigt ända från Fredag till Måndag, men varför inte bara strosa omrking här? En lockande tanke.
Idag tänker jag tydligen bara högt, även på bloggen.
Och om någon undrar varför jag inte svarar i telefonen så kan jag avslöja att jag lämnat den på jobbet. Whoops.
Till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar