lördag 21 maj 2011

Bussresan hem igår var inte så förfärlig med min beloved Ellen Kackur sittandes bredvid mig, cracking mig upp. Jag ska definitivt skriva ner alla hennes genialiska citat i en bok i något skede, och om inte annat så ge den till henne i födelsedagspresent. Eller spara den till bröllopspresent, hehe. Min blogg är ändå rätt rumsren, så jag bjuder här bara på ett sheer fact som hon påstod igår "I don't do awkward, I do AWESOME". Det var det.
Imorgon ska jag och FISKA! Med Ellen och Kim. Jag har i över två års tid tjatat på att jag vill ha en båt, och fiska eller köra eller vad man än gör med den. Det har blivit helt absurdt egentligen, bara för att jag inte nångång sluppit. Men nu ja!
(Jag slår vad om att jag inte kommer orka mer än tio minuter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar