söndag 4 juli 2010

INSANE

Ladies och gentlemen, introducing
världens bästa vecka (den som har gått). Har varit insanely energisk på jobbet och stämningen har varit på topp helatiden, och sen följdes ju en insanely bra vecka av en insanely ledig (och bra) helg. Krogbesök båda dagarna, det är ju ändå sommar. Och ett årets första blev det också igår; fäboda. Riktigt skönt trots att jag, med min överenergi, nog inte är den typiska fäboda-personen som ligger och trycker på stranden i flera timmar. Det ska vara lite hålligång helatiden. Hellre plaskar jag i vattnet än simmar, på så sätt.
Anyway. Nu sitter jag i köket med en våt bikini under min krapaulautstyrsel, väntar på att solen ska komma fram och funderar på hur smuts(/"vätske")fläcken som dominerar köket nu har kommit dit. Jag har inte gjort något.
...Jag är inte helt säker på i vilket tillstånd jag i skrivande stund befinner mig i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar