söndag 4 juli 2010

Jag borde ha en skild kategori i bloggen som heter dagen efter. Denhär känslan är ju halva nöjet med utgång. Och det faktum att man inte makear någon sense men ändå inte har förstånd att hålla käft är ju vad som gör det så roligt. Blodigt gorgeous, really.
Anyway. Har just ätit feeeetmat och kollat Sopranos med Ida, och nu ligger hon typ medvetslös på min soffa medan jag funderar på vilken sorts rackartyg (hahahaha!) jag vill fördriva min kväll med. Lägenheten är i desperat behov av städning, men den måste väl få jobba för sitt den också (what just happened?), så inte idag. Jag tror jag ska gå ut och känna på värmen och sen då eventuellt ringa syster och se om vi kan dra iväg och plaska i vattnet igen. Jag minns ju knappt ens att vi var imorse.
Toodles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar